5 najlepszych sposobów na spalanie tłuszczu

5 najlepszych sposobów na spalanie tłuszczu

Temat odchudzania jest zawsze TOP i dotyczy praktycznie każdej z nas. Nawet jeśli koleżanka wmawia Ci, że się nie odchudza nie wierz jej 😉 Każdy się odchudza 🙂 nooo, może poza naturalnymi chudzielcami. Uniwersalnej metody dla wszystkich nie ma. Wiadomo to, nie od dziś. Właśnie dlatego poniżej podaję Ci tych sposobów aż pięć, ufając, że znajdziesz odpowiedni dla siebie.

Bazą każdego procesu redukcji tkanki tłuszczowej MUSI być ujemny bilans kaloryczny. Nie ma zmiłuj. Tak działamy i nie da się tego zmienić. Nie ma na to tabletek, plastrów ani innej alternatywy. Ujemny bilans można utworzyć albo poprzez zmniejszenie kaloryczności swojego codziennego jadłospisu albo poprzez wysiłek fizyczny. Poniższe rady nie dotyczą sportowców, których BF* jest mniejszy niż 15%

  1. Trening interwałowy – to najlepszy przeganiacz tłuszczu. Trenerzy zgodnie potwierdzają, że to najlepszy rodzaj wysiłku spalającego efektywnie tkankę tłuszczową. Zmienne tempo treningu daje najlepsze efekty. Najpopularniejszą formą interwału jest TABATA. Jednak mało kto potrafi ją wykonać poprawnie. Dla osób, które zaczynają interwały lepszą opcją będzie spokojne przeplatanie okresów maksymalnego wysiłku z minimalnym odpoczynkiem. Możesz wykorzystać do tego np. rower (pisałam o tym > TUTAJ <) albo zwyczajnie zamiast swój trening  rozliczany na serie ilościowe rozlicz go w czasie. Dobrym rozwiązaniem będzie np. 30 sekund aktywnego ćwiczenia i 10 sekund przerwy.
  2. Zimne napoje – już prawie 10 lat temu naukowcy potwierdzili, że picie zimnych napoi powoduje, że organizm do ich podgrzania zużywa więcej energii niż do dla pokarmów o temperaturze pokojowej. Oczywiście nie zastąpi to ostrego treningu i właściwej diety ale częste picie wody o obniżonej temperaturze może skutkować obniżeniem wagi nawet o 2 kg na rok. Niby nie dużo ale w zasadzie bez wysiłku, więc jednak dużo 🙂
  3. Ostre przyprawy – curry, kurkuma, chilli, pieprz cayenne, pieprz czarny i nie tylko powodują minimalne podkręcenie przemiany materii. Mogłoby się wydawać, że minimalne ale z przypraw czerpiemy głównie walory smakowo – zapachowe więc ich właściwości spalające są dla Ciebie mega gratisem! Oczywiście pamiętaj, że nawet kąpiel w mieszance tych przypraw nie wyrzeźbi brzucha.
  4. Woda – temat rzeka. O jej właściwościach i konieczności stałego dostarczania trąbi się już od dawna. Jak pomoże schudnąć? Pobudzi naturalne oczyszczanie organizmu. Sprawi, że toksyny się wypłuczą, jelita oczyszczą a cera nawilży od środa. Prosto mówiąc – będziesz częściej korzystać z WC 🙂
  5. Warzywa – chyba najbardziej problematyczny aspekt każdej diety. Nie tylko redukcyjnej. Wiele osób ma problem ze spożywaniem warzyw. Warto jednak troszkę się do nich przekonać. To, że każde z nich ma zbawienne właściwości wcale nie znaczy, że musisz je jeść mimo, że nie lubisz. Wybierz te, które lubisz i w formie w jakiej lubisz. Warzywa stanowią cenne źródło błonnika pokarmowego. Połączenie warzyw i odpowiedniej podaży wody pozwoli na minimalizację uczucia głodu. Jak nie będziesz głodna/y istnieje prawdopodobieństwo, że nie będziesz podjadać a to z automatu obniży Twoją podaż kilokalorii w diecie 🙂

Jak widzisz jest nadzieja ! 🙂
Możesz schudnąć!

Jeśli nie chcesz pilnować kalorii i nie wiesz kiedy i jak uzyskać ujemny bilans skorzystaj z moich gotowych jadłospisów:

albo stwórz swój. Jeśli jesz zdrowo i nie jesteś pewna czy masz minus, zastosuj powyższe punkty. Dają efekty na pewno !!
Bądź cierpliwa!
U mnie każdy z tych punktów zadziałał. Zgubiłam prawie 10 kg. Fakt, że w długim czasie bo blokowały mnie aspekty zdrowotne ale zgubiłam. Tobie też się uda!

Koniecznie daj znać jak Ci poszło! Trzymam kciuki ! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.